سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گزارش سومین دور? کارآموزی همراه اول اسفند 1400

سومین دوره کارآموزی همراه اول اسفند 1400 آغاز شد. نفرات برتر متقاضیان، پس از گذراندن مراحل آزمون و مصاحبه، به این دوره راه پیدا کردند. در این دور? 4ماهه، کارآموزان در یک فرآیند آموزشی و کارسپاری قرار گرفتند. کارآموزان، علاوه‌‌بر آشنایی با مهارت‌های حوز? کاری خود، درکارگاه‌های آموزشی نیز شرکت کردند. محتواهای کارگاه‌ها شامل مهارت‌های نرم، توسع? فردی و آشنایی با زیرساخت‌های شرکت می‌شد. این دوره تا خرداد 1401 ادامه داشت. پس از پایان دوره، کارآموزانی که تسهیلگر، ادار? مربوط و تیم کارآموزی از فعالیت او رضایت داشتند، برای پیوستن و طی فرایند جذب، به خانواد? بزرگ همراه اول معرفی شدند.

در ادامه، توجه شما را به گزارش آماری از شرکت‌کنندگان سومین دور? کارآموزی همراه اول جلب می‌کنیم.

آمار شرکت‌کنندگان سومین دور? کارآموزی همراه اول

آمار شرکت‌کنندگان سومین دور? کارآموزی همراه اول

در این دوره از کارآموزی همراه اول، 5875 درخواست برای 85 موقعیت کارآموزی از طرف متقاضیان ثبت شد.

اطلاعات تحصیلی شرکت کنندگان دوره سوم کارآموزی

اطلاعات تحصیلی شرکت‌کنندگان سومین دور? کارآموزی همراه اول

برگزیدگان این دور? کارآموزی از بین فارغ‌التحصیلان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بودند. رشت? تحصیلی آن‌ها نیز ترکیبی از رشته‌های فنی مهندسی و انسانی بود. آمار دقیق سطح تحصیلات و رشت? تحصیلی کارآموزان دور? سوم را می‌توانید در عکس زیر ببینید.

اطلاعات جنسیتی شرکت‌کنندگان سومین دور? کارآموزی همراه اول

اطلاعات جنسیتی شرکت‌کنندگان سومین دور? کارآموزی همراه اول

سخن آخر

سومین دور? کارآموزی به همت تیم کارآموزی آکادمی همراه و با همکاری معاونت‌ها و ادارات مختلف همراه اول و شرکت‌های تابع همراه اول با موفقیت برگزار شد. بعد از گذشت این دور? 4ماهه و با ارزیابی کارآموزان در طول دوره، افراد منتخب به خانواده بزرگ همراه اول راه پیدا کردند. به امید موفقیت برای تمامی کارآموزان، در هر شرکت و جایگاهی.